• Το Πρόγραμμα
    Σκοπός Δομή και Περιεχόμενο
    του Προγράμματος
    Project Πρόσκληση Συμμετοχής Active citizens fund Πρόγραμμα 2019
  • Ποιοί Είμαστε
    Εισηγητές Εργαστηρίων Μέντορες Οργανωτική Ομάδα Φορέας Υλοποίησης
  • Εκπαιδευτικό Υλικό
  • Δράσεις-Νέα
    Διημερίδα #1 Διημερίδα #2 Σχολικές Δράσεις
  • Επικοινωνία
  • Αίτηση Συμμετοχής

Ημερήσιο Γυμνάσιο Θουρίας Μεσσηνίας

Τίτλος: Τα δικαιώματά μας κάθε μέρα.

Εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στη δράση: Σταθοπούλου Ειρήνη ΠΕ02, Ταμπάκη Ειρήνη ΠΕ02, Κουρεντζή Πηγή ΠΕ82, Δημοσθένης Τζανάκος ΠΕ08, Κατσαπάρα Φωτεινή ΠΕ01

Εστίαση σε θεματικό άξονα της καμπάνιας:

  • Κάνουμε τη φωνή των παιδιών να ακουστεί
  • Βελτιώνουμε το ευ ζην στο σχολείο

Προσδοκώμενα αποτελέσματα:

  • Να αναγνωρίζουν την αξία της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και των ανθρώπινων δικαιωμάτων
  • Να αναγνωρίζουν την αξία της δημοκρατίας, της δικαιοσύνης, της ισοτιμίας, της ισότητας και του κράτους δικαίου
  • Να αναπτύξουν δεξιότητες ακρόασης και παρατήρησης
  • Να καλλιεργήσουν τη γνώση τους και την κατανόηση του κόσμου, του δικαίου και των ανθρώπινων δικαιωμάτων
  • Να σέβονται τους άλλους πολιτισμούς, θρησκείες, απόψεις
  • Να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα προστασία του περιβάλλοντος, και των ευάλωτων ομάδων

Προϊόν ομαδικής εργασίας:

Ημερολόγιο 2022 με στόχο κάθε μήνας να παρουσιάζει ένα ανθρώπινοδικαίωμα. (χειροποίητο και ψηφιακό)

Δράση διάχυσης: Τα ημερολόγιο είναι αναρτημένο στο blog του σχολείου και επίσης ελπίζουμε να μπορέσουμε θα τυπωθεί και να διανεμηθεί.

Πραγματικά αποτελέσματα:

Εκτός από το παραδοτέο έργο, το οποίο έδωσε ιδιαίτερη ικανοποίηση στα παιδιά, το πραγματικό κέρδος είναι το ενδιαφέρον που έδειξαν τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί για τη δράση αυτή, αλλά και η προβολή και η εμπέδωση των ανθρώπινων δικαιωμάτων που επιλέχθηκαν για κάθε μήνα. Ο ενθουσιασμός μας για τη δράση αυτή ήταν μεγάλος και στόχος μας είναι να συνεχίσουμε με άλλες δράσεις μέσω των οποίων θα κινητοποιήσουμε τα παιδιά ώστε να προσεγγίσουμε και με άλλους τρόπους τα δικαιώματα του ανθρώπου.

Αριθμητικά αποτελέσματα:

Μαθητές που συμμετείχαν στην υλοποίηση της εργασίας: 43

Μαθητές που παρακολούθησαν: 95

Γονείς και ευρύτερο κοινό: Όσοι θα επισκεφτούν το blog του σχολείου και όσοι πάρουν την έντυπη μορφή.

Εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στην υλοποίηση της εργασίας:

Συνάφεια με το πρόγραμμα σπουδών:

Με τα μαθήματα: Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή, Θρησκευτικά, Νεοελληνική Γλώσσα, Ιστορία, Λογοτεχνία και Εικαστικά

Πολλές ενότητες όλων των παραπάνω μαθημάτων αναφέρονται στα δικαιώματα που διαπραγματευτήκαμε ώστε να δημιουργήσουμε το ημερολόγιο με αποτέλεσμα να μπορούμε να τα προσαρμόσουμε στον εκπαιδευτικό προγραμματισμό μας.

Συνάφεια με τον εκπαιδευτικό προγραμματισμό: Δεν διαταράχθηκε καθόλου ο εκπαιδευτικός προγραμματισμός.

Συνάφεια με τα εργαστήρια Δεξιοτήτων ή τις σχολικές δραστηριότητες: Ναι

Συνάφεια με τον κανονισμό Λειτουργίας: Ναι

Δραστηριότητες ή Δράσεις σε επίπεδο τάξης:

  1. Έγιναν συζητήσεις για τα θέματα: ρατσισμού, βίας, κακοποίησης, δημοκρατίας, ανεξιθρησκίας, ανεκτικότητας.
  1. Δημιουργία αφίσας για την 1η Μαΐου.
  2. Φωτογραφίσεις για το θέμα της κακοποίησης, της ισότητας και του ρατσισμού.
  3. Εφαρμογή μέρους του προγράμματος Μπορούμε, Καμιά μερίδα φαγητού χαμένη
  4. Κατασκευή ψηφιακού παζλ για το περιβάλλον
  5. Καλλιτεχνική προσέγγιση της δικαιοσύνης, ειρήνης, αναψυχής για όλους, ρατσισμού κτλ.

Δραστηριότητες ή Δράσεις σε επίπεδο σχολικής μονάδας: Τοιχοκόλληση στο σχολείο με μηνύματα για τα ανθρώπινα δικαιώματα και δημιουργία κάδων ανακύκλωσης.

Στάσεις από το Πλαίσιο Αναφοράς Ικανοτήτων για Δημοκρατικό Πολιτισμό:

Σεβασμός, Υπευθυνότητα

Αξίες από το Πλαίσιο Αναφοράς Ικανοτήτων για Δημοκρατικό Πολιτισμό:

Αναγνώριση της αξίας της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Αναγνώριση της αξίας της δημοκρατίας, της δικαιοσύνης, της ισοτιμίας, της ισότητας και του κράτους δικαίου.

Δεξιότητες από το Πλαίσιο Αναφοράς Ικανοτήτων για Δημοκρατικό Πολιτισμό:

Δεξιότητες ακρόασης και παρατήρησης.

Γνώση – Κριτική γνώση από το Πλαίσιο Αναφοράς Ικανοτήτων για Δημοκρατικό Πολιτισμό:

Γνώση και κριτική κατανόηση της γλώσσας και της επικοινωνίας

Γνώση και κριτική κατανόηση του κόσμου: Γνώση και κατανόηση της πολιτικής, του δικαίου και των ανθρώπινων δικαιωμάτων

Γνώση και κατανόηση των πολιτισμών και των θρησκειών Πορεία της δράσης:

  1. Συζήτηση στην ολομέλεια
  1. Προγραμματισμό για το ημερολόγιο
  1. Καθορισμός δικαιωμάτων τα οποία θα διαπραγματευτούμε και σε ποιο μήνα θα «ταιριάξουμε» το κάθε δικαίωμα – Οι επιλογές έγιναν με βάση την καθημερινή ζωή π.χ., Σεπτέμβριος έναρξη σχολείου – δικαίωμα στην εκπαίδευση, Αύγουστος – δικαίωμα στην αναψυχή κτλ., αλλά και κάποιες βασικές παγκόσμιες ημέρες.
  1. Ο κάθε εκπαιδευτικός ανέλαβε κάποια δικαιώματα ανάλογα με τα μαθήματα που κάνει ώστε να δουλέψει με τα παιδιά στην τάξη.
  2. Συγκέντρωση υλικού και επεξεργασία ώστε να ψηφιοποιηθεί.
  1. Διάχυση της δράσης με την τοιχοκόλληση και την ανάρτηση του ημερολογίου στο blog του σχολείου.
  1. Προσπάθεια συγκέντρωσης χρημάτων ώστε να τυπωθεί.
Ημερήσιο Γυμνάσιο Θουρίας Μεσσηνίας
Ημερήσιο Γυμνάσιο Θουρίας Μεσσηνίας
Ημερήσιο Γυμνάσιο Θουρίας Μεσσηνίας
Ημερήσιο Γυμνάσιο Θουρίας Μεσσηνίας
Ημερήσιο Γυμνάσιο Θουρίας Μεσσηνίας
Ημερήσιο Γυμνάσιο Θουρίας Μεσσηνίας
Ημερήσιο Γυμνάσιο Θουρίας Μεσσηνίας
Ημερήσιο Γυμνάσιο Θουρίας Μεσσηνίας
Ημερήσιο Γυμνάσιο Θουρίας Μεσσηνίας
Previous Next

© 2019 New Wringle All Rights Reserved.