• Το Πρόγραμμα
    Σκοπός Δομή και Περιεχόμενο
    του Προγράμματος
    Project Πρόσκληση Συμμετοχής Active citizens fund Πρόγραμμα 2019
  • Ποιοί Είμαστε
    Εισηγητές Εργαστηρίων Μέντορες Οργανωτική Ομάδα Φορέας Υλοποίησης
  • Εκπαιδευτικό Υλικό
  • Δράσεις-Νέα
    Διημερίδα #1 Διημερίδα #2 Σχολικές Δράσεις
  • Επικοινωνία
  • Αίτηση Συμμετοχής

Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο/Λύκειο Βόλου

Τίτλος: Τάξει Εντάξει:το παζλ με τα δικαιώματα των παιδιών.

Εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στην υλοποίηση της εργασίας:

1.Κουλοσούσα Φρειδερίκη (Φιλόλογος ΠΕ02): κατασκευή παζλ, παρουσίαση παιχνιδιού και κανόνων

2.Καραστέριου Πηνελόπη(Θεολόγος ΠΕ01):προετοιμασία, καταγραφή δικαιωμάτων / υποχρεώσεων σε συνεργασία με μαθητές/ τριες

3.Μάρου Αικατερίνη(Νομικών Σπουδών ΠΕ78): θεωρητικό πλαίσιο, καταγραφή ζευγαριών δικαιωμάτων-υποχρεώσεων, παρουσίαση παιχνιδιού και κανόνων

4.Μοσχούδη Βασιλική(Μαθηματικός ΠΕ03): διαμεσολάβηση/ διάχυση παιχνιδιού

5.Γκατζιάνη Μαρία(ΕΒΠ): κατασκευή παζλ

Εστίαση στους θεματικούς άξονες της καμπάνιας:

Κάνουμε τη φωνή των παιδιών να ακουστεί , βελτιώνουμε το ευ ζην στο σχολείο.

Σχολική Μονάδα: ΕΝΕΕΓΥ/Λ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ ΒΟΛΟΥ

Εκπαιδευτικό Υλικό/ Συνδέσεις /Βιβλιογραφία:μπορείτε να βρείτε εδώ.

Προσδοκώμενα αποτελέσματα:

  • Ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων και της συνεργατικότητας των μαθητών
  • Προώθηση της δημιουργικής σκέψης και των γνωστικών δεξιοτήτων των μαθητών μέσα από το παιχνίδι
  • Ανάπτυξη κριτικής και δημιουργικής σκέψης, σύνδεση της δημοκρατικής και κοινωνικής ιδιότητας του πολίτη με το δίπτυχο δικαιωμάτων – υποχρεώσεων.

Ειδικοί στόχοι της δράσης:

  • Οι μαθητές συζητούν και γνωρίζουν τα δικαιώματά τους.
  • Οι μαθητές επιλέγουν καταγράφουν σημαντικά δικαιώματά τους που θα πρέπει να γίνονται σεβαστά σε μία “ΤΑΞΗ ΕΝΤΑΞΕΙ”
  • Οι μαθητές αντιστοιχούν σε κάθε δικαίωμα μία υποχρέωση και κατανοούν ότι όλα τα δικαιώματα συνδέονται με υποχρεώσεις και το δίπτυχο υποχρέωση – δικαίωμα είναι συνυφασμένο με την έννοια της δημοκρατίας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Προκειμένου να προστατεύεται, κάθε δικαίωμα έχει τις αντίστοιχες υποχρεώσεις.
  • Οι μαθητές με εκκίνηση το δίπτυχο δικαίωμα υποχρέωση, αναπτύσσουν τη δημιουργική σκέψη και φαντασία τους και σχεδιάζουν το ιδανικό σχολείο για εκείνους, την δική τους “ΤΑΞΗ ΕΝΤΑΞΕΙ”.

Προϊόντα Ομαδικής Εργασίας:

Δημιουργία:

  • Padlet
  • Παζλ διπλής όψης στο οποίο οι μαθητές συνδέοντας ορθά το κάθε δικαίωμα με την αντίστοιχη υποχρέωση, αποκαλύπτουν στην άλλη πλευρά το ιδανικό δημοκρατικό σχολείο για εκείνους, την ΤΑΞΗ ΕΝΤΑΞΕΙ.

Δράσεις διάχυσης:

  • Εκμάθηση του παιχνιδιού από το σύνολο του μαθητικού πληθυσμού του σχολείου.
  • Παρουσίαση βίντεο και παρουσίασης της Δράσης στην Εκδήλωση Λήξης του σχολικού έτους του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.
  • Παρουσίαση της Δράσης σε ημερίδα που θα αφορά την παρουσίαση προγραμμάτων του Ετήσιου Συλλογικού Προγραμματισμού 2021-2022
  • Αξιολόγηση της δράσης από τον Συντονιστή Εκπαίδευσης
  • Καταχώριση του παζλ στον Κατάλογο της Σχολικής Βιβλιοθήκης του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.
  • Ανάρτηση φωτογραφιών και υλικού στην ιστοσελίδα του σχολείου:

 Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο και Λύκειο Νέας Ιωνίας 

Μαγνησίας (sch.gr)

Πραγματικά αποτελέσματα:

Μέσω της βιωματικής, διαθεματικής και συνεργατικής εκπαίδευσης οι μαθητές μας ενημερώνονται για τα δημοκρατικά τους δικαιώματα, ενθαρρύνονται να εκφράζουν και να ανταλλάσσουν τις απόψεις τους, να συνεργάζονται, να σχεδιάζουν ένα καλύτερο σχολείο και να αναπτύσσουν τη δημιουργική φαντασία τους. Επιτυγχάνουν έτσι να δημιουργήσουν εν τέλει ένα πρωτότυπο παζλ με θέμα τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των παιδιών! Διαμορφώνοντας δημοκρατικές βάσεις συν-αντίληψης και συν-δημιουργίας ενισχύονται να λαμβάνουν υπεύθυνες αποφάσεις, διαχειρίζονται και βελτιώνουν την μαθητική τους ζωή και αναπτύσσουν δεξιότητες επικοινωνίας και επίλυσης συγκρούσεων.

Μαθητές που συμμετείχαν στην υλοποίηση της εργασίας:

Τμήματα:

δ3 Γυμνασίου, δ4 Γυμνασίου, Α1 Λυκείου, Α2 Λυκείου, Β1 Λυκείου, Β2 Λυκείου, Γ1 Λυκείου, 1 Λυκείου.

Σύνολο μαθητών/ τριών: 36

Μαθητές που παρακολούθησαν:

Το σύνολο των μαθητών/ τριών του σχολείου θα παίξουν το παιχνίδι

μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς με τη διαμεσολάβηση των μαθητών/ τριών του Λυκείου, οι οποίοι θα εξηγήσουν τους κανόνες του παιχνιδιού στα υπόλοιπα παιδιά.

Εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν:

Μέχρι στιγμής επτά εκπαιδευτικοί έχουν εμπλακεί στο παιχνίδι και έχουν παίξει το παιχνίδι με μαθητές/ τριες.

Γονείς και ευρύτερο κοινό:

Οι γονείς θα παρακολουθήσουν βίντεο που θα αφορά την κατασκευή και τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα της δράσης στην εκδήλωση λήξης του σχολικού έτους.

Συνάφεια με το Πρόγραμμα Σπουδών:

Οι δράσεις για την κατασκευή και διάχυση των αποτελεσμάτων του παιχνιδιού πραγματοποιήθηκαν στα μαθήματα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής, των Νέων Ελληνικών , της Ζώνης Δημιουργικών Δραστηριοτήτων και των Θρησκευτικών, σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου/Λυκείου.

Συνάφεια με τον Εκπαιδευτικό προγραμματισμό:

Η δράση έχει ενταχθεί στον Άξονα 1 του ετήσιου εκπαιδευτικού προγραμματισμού, ο οποίος αφορά την υλοποίηση βιωματικών δράσεων και παιχνιδιών. Η διάχυση των αποτελεσμάτων της ημερίδας Human Rights for Beginners, εντάσσεται στον Άξονα 8, ο οποίος αφορά Επιμορφώσεις του εκπαιδευτικού προσωπικού, συμμετοχή σε ευρωπαϊκά προγράμματα και συνεργασία με άλλους φορείς.

Συνάφεια με τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων ή τις Σχολικές Δραστηριότητες:

Δράση δεν έχει ενταχθεί σε εργαστήριο δεξιοτήτων ή κάποια σχολική δραστηριότητα.

Δραστηριότητες ή Δράσεις σε επίπεδο Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών:

Η δράση έχει την έγκριση του Συλλόγου Διδασκόντων.

Δραστηριότητες ή Δράσεις σε επίπεδο σχολικής μονάδας:

Το παζλ έχει καταχωριστεί στα παιχνίδια της Σχολικής Βιβλιοθήκης και χρησιμοποιείται από όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου με την καθοδήγηση των μαθητών/τριών του Λυκείου, οι οποίοι λειτουργούν ως διαμεσολαβητές της δράσης.

Στάσεις από το πλαίσιο Αναφοράς Ικανοτήτων για Δημοκρατικό Πολιτισμό:

Καλλιέργεια δημοκρατικής κουλτούρας, συνείδηση των δικαιωμάτων, δεκτικότητα και σεβασμός όλων των απόψεων, συνδιαλλαγή και ψυχική ενδυνάμωση των μαθητών

Αξίες: Αναγνώριση της αξίας της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και τωνδικαιωμάτων του παιδιού σε ένα κράτος δικαίου.

Δεξιότητες: Καλλιέργεια ενσυναίσθησης,κριτικής σκέψης,συνεργασίαςκαι επίλυσης συγκρούσεων.

Γνώσεις–Κριτική κατανόηση από το πλαίσιο Αναφοράς: Γνώσεις τωνανθρώπινων δικαιωμάτων. Καλλιέργεια της επικοινωνίας και κατανόηση του κόσμου αλλά και της ατομικής υπόστασης των μαθητών/τριών.

Εκπαιδευτικό υλικό/Συνδέσεις/Βιβλιογραφία:

link 01 link 02 link 03 link 04 link 05 link 06

Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο/Λύκειο Βόλου
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο/Λύκειο Βόλου
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο/Λύκειο Βόλου
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο/Λύκειο Βόλου
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο/Λύκειο Βόλου
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο/Λύκειο Βόλου
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο/Λύκειο Βόλου
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο/Λύκειο Βόλου
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο/Λύκειο Βόλου
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο/Λύκειο Βόλου
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο/Λύκειο Βόλου
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο/Λύκειο Βόλου
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο/Λύκειο Βόλου
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο/Λύκειο Βόλου
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο/Λύκειο Βόλου
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο/Λύκειο Βόλου
Previous Next

© 2019 New Wringle All Rights Reserved.