Θεοδώρα Αστέρη
Υπηρετεί στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής με αντικείμενο την Παιδαγωγική και Διδακτική Μεθοδολογία με έμφαση στην Ειδική και Ενταξιακή Εκπαίδευση και κατέχει τη θέση του Συμβούλου Α’ στο αντικείμενο της Ειδικής Παιδαγωγικής.
Αγγελική Αρώνη
Εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής, με μεταπτυχιακό και διδακτορικό τίτλο στην Κοινωνική Ψυχολογία, εργάστηκε για 17 χρόνια σε Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης της Αθήνας χρησιμοποιώντας τη φυσική αγωγή και το παιχνίδι ως εργαλείο για την προώθηση της κοινωνικής συνοχής υλοποιώντας παράλληλα προγράμματα για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και τη Δημοκρατική Ιδιότητα του Πολίτη. Προϊσταμένη του Αυτοτελούς Τμήματος Συντονισμού και Παρακολούθησης της Εκπαίδευσης των Προσφύγων του ΥΠΑΙΘ. Είναι επιμορφώτρια εκπαιδευτικών σε προγράμματα του Συμβουλίου της Ευρώπης και του Ευρωπαϊκού κέντρου Wergeland.
Γιώργος Μόσχος
Σπούδασε νομικά και εγκληματολογία. Ασχολήθηκε με την εμψύχωση και υποστήριξη παιδιών και εφήβων, την προάσπιση των νεανικών δικαιωμάτων και την εκπαίδευση ενηλίκων. Το 2003 διορίστηκε ως ο πρώτος Συνήγορος του Παιδιού (Βοηθός Συνήγορος του Πολίτη για τα Δικαιώματα του Παιδιού), θέση στην οποία υπηρέτησε μέχρι και τον Ιανουάριο του 2018. Είναι ιδρυτικό μέλος της Πρωτοβουλίας για το Άρθρο 12 (ΠΡΩΤΑ.12).
Αναστασία Βυθούλκα
Είναι πτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (2006) και της Παιδαγωγικής Ακαδημίας Ηρακλείου Κρήτης (1987). Επιπλέον είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης με τίτλο «Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα» του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με το Institute of Education, University College London (2015) και δεύτερου μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης με τίτλο «Επιστήμες της Αγωγής» του Τμήματος Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κύπρου (2012) και διπλώματος μετεκπαίδευσης στις Επιστήμες της Αγωγής του Μαράσλειου Διδασκαλείου Δημοτικής Εκπαίδευσης (2005). Από το 2017 υπηρετεί με απόσπαση στο ΙΕΠ.
Νίκος Γκιωνάκης
Ψυχολόγος, πτυχιούχος του Πανεπιστημίου της Πάντοβας (Ιταλία) και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου εξειδίκευσης στην Κοινωνική Ψυχιατρική-Παιδοψυχιατρική της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Εργάζεται από το 1988 σε διάφορες θέσεις στον κρατικό και μη κερδοσκοπικό τομέα. Από το 2007 είναι επιστημονικός υπεύθυνος του Κέντρου Ημέρας Βαβέλ, μονάδας ψυχικής υγείας για μετανάστες και πρόσφυγες. Ως εκπαιδευτής ενηλίκων έχει συνεργαστεί με εθνικούς και διεθνείς οργανισμούς, ήδη από το 1992, σε θέματα της ειδικότητάς του. Άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε ελληνικά και ξένα επιστημονικά περιοδικά.
Άννα Αφεντουλίδου
Είναι απόφοιτος του Φιλολογικού Τμήματος της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ, με ειδίκευση Μεσαιωνικών και Νεοελληνικών Σπουδών και μεταπτυχιακές σπουδές στον υπερρεαλισμό, την κυπριακή λογοτεχνία και τη Δημιουργική Γραφή. Από το 2017 εργάζεται στο Ι.Ε.Π. Έχει διατελέσει για το χρονικό διάστημα 2018-2020 μέλος της Κριτικής Επιτροπής των Κρατικών Βραβείων Λογοτεχνίας του Υπουργείου Πολιτισμού. Είναι εκλεγμένο μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Γενικής Συγκριτικής Γραμματολογίας, του Κύκλου Ποιητών και μέλος του Δ.Σ. της Εταιρείας Συγγραφέων. Είναι συγγραφέας έξι ατομικών βιβλίων (Βραχεία λίστα Πρωτοεμφανιζόμενου/ης συγγραφέα Διαβάζω 2011, Βραχεία λίστα Κρατικού Βραβείου Ποίησης 2014), έχει συμμετάσχει σε πολλούς συλλογικούς τόμους, είναι συντάκτης δοκιμίων και άρθρων σε επιστημονικά και λογοτεχνικά περιοδικά, έχει παρουσία σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια και επιστημονικές ημερίδες με ισάριθμες ανακοινώσεις και έχει διατελέσει ως «τυφλός κριτής» πρακτικών επιστημονικών συνεδρίων.
Ηρώ Ποταμούση
Είναι απόφοιτη του τμήματος Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και έχει ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Θέατρο στην Εκπαίδευση στο University of Warwick της Μ. Βρετανίας, όπου ασχολήθηκε ερευνητικά με τα θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα. Είναι υποψήφια διδάκτορας του ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Αιγαίου από το 2018. Έχει συνεργαστεί με οργανισμούς στην Ελλάδα (ΕΚΠΑ, Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες , Action Aid, ΙΕΠ, Θέατρο του Νέου Κόσμου κ.α.) και το εξωτερικό (Liverpool Institute of the Performing Arts, University of Warwick, UCL, Wergeland Centre και Pedagogical University of Zurich) στον σχεδιασμό και την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων, κοινωνικών παρεμβάσεων, επιμορφώσεων και εκπαιδεύσεων. Από το 2019 είναι γενική διευθύντρια και εκπαιδεύτρια στη δομή Learn Inn Ε.Κ.Π.Α. του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Παυλίνα Χαραλαμπίδου
Αποσπασμένη εκπαιδευτικός στο ΙΕΠ. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Σπουδών στις Ερευνητικές Μεθόδους στην Ψυχολογία, καθώς και διδακτορικού τίτλου στην Ψυχολογία (κατεύθυνση Κοινωνικής Ψυχολογίας). Συνεργάζεται ως Εκπαιδευτικό Προσωπικό στο Διαπανεπιστημιακό Εξ Αποστάσεως Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» του Πανεπιστημίου Λευκωσίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών για το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022 και διδάσκει στο μάθημα «Στρατηγικές Διαχείρισης Συναισθηματικών και Συμπεριφορικών Προβλημάτων». Έχει επίσης εργαστεί ως εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και ως εξωτερική συνεργάτης στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου και έχει συμμετάσχει, ως Ειδική Εκπαιδευτική Σύμβουλος, στο ευρωπαϊκό έργο“NICeR: New Approach to Enforce the Cultural Integration of Young Refugees” για την παραγωγή εκπαιδευτικού οδηγού. Στα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εντάσσονται οι διομαδικές σχέσεις, η διαμόρφωση σχολικού κλίματος, η διαμόρφωση κοινωνικών ταυτοτήτων, ο κοινωνικός αποκλεισμός και τα θέματα εκπαίδευσης προσφύγων.